luni, 20 februarie 2006

Acasica...

E bine acasa, nu-i asa? E cald, e bine, poate te asteapta vreo fiinta care sa tina la tine si sa iti arate asta. Poate voi aveti asa ceva pe 2 picioare, eu ii am pe motanii mei. De fapt doar pe Bilbo, pentru ca Smaug e un speriat de bombe care nu stie cum sa se faca mai disparut in general. Dar e bine sa ajungi acasa, sa te faci comfortabil, sa te gandesti la pulpitele tipei care astepta sa plateasca intretinerea... sa meditezi la o intrebare existentiala si de o importanta capitala: ce au ochelarii mei, ca la cat de lunga e crapatura aia la fusta ar fi trebui sa pot sa ii comentez acum chilotii. Probabil ca nu avea ;), sau am imbatranit eu ca pe vremuri nu as fi ratat ocazia sa ma ofer sa o ajut sa care sacosele si sa profit de cititul contoarelor (care sunt puse in pozitii tare greu accesibile >:), trust me) sa ma chiorasc un pic si sa apreciez fundul ei. Tipa era misto, asa ca imi fac griji.

Inca o zi s-a cam dus, sunt obosit si stiu de ce. E adevarat ca la birou nu am facut cine stie ce mari fapte vitejesti, dar am alergat prin ASE si am tot vandut diverse prostioare pentru fete, femei, cucoane si mult mai putin pentru masculi feroce :P. Se vand repede, sunt de calitate si ieftinute. Si originale, nu ca mizeriile indoite in paispe de pe piata noastra. De obicei sunt cel mai bun client al meu :))))), imi place sa iau cadouase din cand in cand.

Monitorul meu Samsung 970P a ajuns la garantie, sa vedem ce se rezolva.
Sper sa imi vina vineri un Sony Ericsson W900i, daca nu e excesiv de scump. Daca nu, atunci un Sony Ericsson W800 si daca nu gaseste nici din asta atunci un Motorola V3x - desi doar in disperare de cauza pentru ca Motorola V1050 pe care il am eu are soft-ul foarte prost la partea de comunicare de date.

2 comentarii:

  1. Acăsucă... Asta ar trebui sa fi "citadela" noastra de retragere dupa o zi de munca. Iar daca e populata cu minunate specii bipede, cu atat mai bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. In cazul meu cuadrupedele sunt cele draguta... cele pe 2 picioare pot sa cicaleasca tare mult uneori :P

    RăspundețiȘtergere